torsdag

Jordgubben är återfunnen den hänger nu runt min hals och dinglar just i detta ögonblick på mediakunskapen!
Slutet gott allting gott!

Ja vi har iallafall mediakunskap just nu men snart ska jag gå på spanska och sen på lunch. I eftermiddag har jag SP tid då ska jag rå plugga naturkunskapen, jag och my brukar vara super aktiva på SP tiden nämnligen. Jag ska hämta Alva på dagis klcokan fyra sa mamma igår men jag vet inte hur det blir med det, ska föröskha byta med mormor eftersom jag VILL GÅ PÅ MIC'S steup up! Efter det ska jag plugga, plugga, plugga naturkunskap!
Sen ska jag åka till Charlie och sova, mys pys!

Kommentarer
Postat av: mickis

VILL ATT DU SKA GÅ PÅ MIC'S step up!

2007-10-04 @ 10:50:57
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0