Vad är trötthet

Okej nu är det avgjort.. jag är jordens absolut tröttaste människa! Igår så väntade jag på charlie en halvtimma efter skolan sen åkte vi hem till honom och tittade lite på tv och bar saker. Runt klockan sju somnade jag, vaknade klockan nio igen och då kändes det som det faktiskt var okej att gå och lägga sig :D Så vi gjorde oss i ordning och gick och a oss igen, tittade på dokumätern om AIKs huliganer och somnade sen igen, vaknade klockan 7 imorse och var lika trött somigår, åkte med charlie till Nynäs även om jag inte började fören halv tio, när jag kom hem så åt jag lite frukost och sen gjorde jag ett misstag. Jag gick och la mig i soffan och började titta på tv, gissa vad som hände, jag somnade igen... Det låter helt omöjligt jag vet men det är sant. Så nu tar jag bussen som går om en halvtimma till skolan och missar engelskan men det får blir så jag hinner inte dit på 10 minuter.

I eftermiddag ska vi till Nynäsposten, trevligt! Jag hoppas jag och mickis får lite inspration till vad vi ska skriva om den 17 november. Idag ska iallafall alla slå upp ung sidan och läsa Tamaras och Matildas saker dem skrivit idag.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0