vart gick det snett?

Ja, det är frågan. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss igår. Vi hade planerat en lugn hemma kväll med mysdricka och bara prata skit det slutade i en kaous artad tillställning & om jag ska vara ärlig minns jag inte allt för mycket mer än att det där vinet var starkt så in i bängen och att jag kände på mig redan innan att kvällen på något sätt skule spåra ur, mycket riktigt. Kvällen började hemma, övergick till vindrickande hemma hos linda bara vi tre (och alla lindas brors kompisar som festade en våning ner) och sen övergick det till hemmafest hos bulan där alla var aspackade. Där mellan vette tusan.

Var iallafall uppe tidigt imorse då jag vaknade av vätske brist, jag och min huvudvärk som är gräslig gick upp och drack vatten och då vaknade Mickan. Vi gjorde oss i ordning och gick ner på Thorssan och åt frukost, Linda jobbade och hon bara skrattade när hon såg mitt slitna jag såhär dagen efter vad hon sett igår. Efter frukosten åkte Mickan hem och jag gick hem till mig och här sitter jag nu. Jag måste lyfta telefonen och ringa några samtal och be om ursäkt för mitt beteende igår, fy tusan vad pinsamt! Men kul hade vi!

Idag ska jag bara göra lite inlämningsuppgifter och sen ska jag åka hem till Charlie och sova där, jag är grymt film sugen så jag hoppas han går med på det. Nu ska jag gå och bedöva min värk med treo, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0