Arkeologi?

Jaha så var klockan 19.05 och här sitter jag med hur mycket kunskap om arkeologin? Antagligen zero, men ändå känns det helt okej, kan det vara möjligt jag har ju inte lagt ner en hel förmögenhet i tid på det här? Ska plugga en stund till sen ska jag förflytta mig ur mina sovkläder till duschen, sen hoppa i nya kläder och ta bussen hem till Charlie, tänkte plugga lite på bussen och faktiskt lite hemma hos honom också, jag behöver ju bara läsa det ska nog funka. Imorgon är det ny vecka, nya saker att stå ut med och nya att ta tag i. Känns dock som om det blir en bra veck på onsdag ska iallafall jag och Tamara gå på kvällsskolan (bara för vi har världens bästa mattelärare) måste vi spendera en hel kväll frivilligt i skolan men för ett godkänt i matte b och en framtid är det värt det. Tänkte att jag kanske skulle börja ta tag i min garderob och all tvättning imorgon också, så har jag det undanstökat i slutet mot veckan.

Nej nu ser jag på klock att jag börjar få lite brottom, bye!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0