Det nya livet igen

Jag kan inte koncentrera mig på att plugga inte alls, vet inte vad som är fel men jag blir frustrerad. Jag måste bli klar, annars måste jag sova själv inatt och det är kanske det värsta jag vet. Verkar dock knappt som om det är någon som kan plugga speciellt mycket på det här, det är lite små onödigt vetande tycker jag men men.

Nu är det bara 6 dagar till Turkiet och jag har en del saker att ta itu med innan det;
Handla lite förnödigheter
Städa hemma
Rensa Garderoben
Stryka
Tvätta
Plugga
Packa
& Bara göra ingenting, sen har jag bestämt att efter Turkiet är det slut på allt slappande, jag ska ta tag i det här med träningen nu och kankse låta mig övertalas av Mic någon gång i veckan och fakiskt gå och träna med henne, jag hatar att ge med mig när det kommer till henne men hon är sund och förnuftig så varför inte? Ska iallafall börja gå på hennes Step Up pass eftersom jag tjatat på henne att hon ska hålla i step upen i år. Så alla på Nynäshamns Gymnasium som vill träna lite torsdagar klockan 16:00, i lilla salen brevid gymnastiksalen, Be there! Så slipper jag svettas helt ensam!

Kommentarer
Postat av: Jess

jag kommer =)visste inte ens att hon ska börja ha ett eget pass <3

2007-09-16 @ 16:04:58
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: mickis

joho det visste du väl jessica? jag har ju tjatat om det massa gånger =) bra tilda!! nu gör du mig stolt! jag hoppas du kommer på premiären på torsdag =) <3

2007-09-16 @ 20:17:45
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0