Godmorgon

Okej, godmorgon! Jag har lyckats försova mig, jag börjar nu och här sitter jag helt död och precis nyvaken. Om jag skulle börja göra mig i iordning snabbt och sen dra till skolan skulle jag inte kunna vara där fören om minst 45 minuter ändå och då är det bara 25 min kvar på median, så jag stannar hema och tar bussen som går om en timma lagom till spanskan. Jag somnade igår med alla kläder på helt oförberedd på det och ställde därför inte klockan, och ja där här vi svaret till min försovning.

torsdag idag alltså, bara idag och imorgon kvar sen är det helg igen, veckorna springer förbi, men gud vad skönt det känns att det är så! Så var det det där med helg planer, imorgon ska jag till stan, det ska mys pysas hos Tamara, det ska bli jätte mysigt!

Nej nu  måste jag börja göra mig i ordning så jag kommer till skolan idag, jag saknar mic så jag hoppas innerligt att hon masat arslet till skolan. Puss

Kommentarer
Postat av: mickis

nähärå jag tycker det är sååå skönt att strunta i skolan =) <3

2007-09-06 @ 14:23:09
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0