Good start

Onsdga är bästa dagen på hela skolveckan, lång sovmorgon, foto och mindre bra matte. Vaknade imorse 10 minuter innan klcokan ringde av ett sms "Ingen matte hon är sjuk" fick sen ytterligare kanske 5 sånna sms. Yeas en timma längre sovmorgon tänkte jag och bestämde mig för att vara kvar när charlie åkte till skolan och sen ta en senare buss. Tio minuter senare kommer det ett sms från marie om att det visst är matte, gud vad glad jag blev. Nu sitter jag iallafall här, jag ska snart gå till bussen och åka till skolan. Är irriterad för det här med matten, jag behöver ju verkligen matte och  det är onödigt med skolk för någon kommit på en sån här dum ide.

När jag kommer hem idag så ska jag iallafall titta på the hills och plugga, plugga och plugga. Skönt att komma hem hyffsat tidigt idag. Nu måste jag gå och borsta tänderna och sånt där. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0