Helgen

Jag märkte att man inte förstod mycket av fredagens inlägg från datorsalen i skolan, men jag var smått stressad och haha det blev rätt kul med så mycket fel. Idag har jag varit uppe på Kvarnängen och tittat på fotboll
Nynäs-Ösmo, 2-2 blev det. Jag saknar kvarnäng's tiden när jag är där uppe, jag saknar den faktiskt oerhört mycket. Innan fotbollen har jag varit hos Charlie hela helgen, mysigt som alltid! När jag kom hem idag så hoppade jag i mitt turkosa juicy set och satte igång att städa, annars skulle jag bli uppläxad av min far.  Nu ska jag iväg och äta snart och sen titta på film. Ska bli himla trevligt, länge sen vi var nu!

Imorgon är det skola igen, nine-four. Känns tungt eftersom helgerna nu mera är såå mysiga men men sånt är livet. På onsdag kommer iallafall mickis hem, det ser jag fram imot, jag saknar henne faktiskt när hon inte är hemma. Men nu måste jag kila skriver ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0