Kraschad dator?

Ja ni ser hur rubriken lyder, väldigt kul. Alla mina bilder, all min musik alla mina dokument och dylikt, borta? Jag mår riktigt dåligt över det här, det går inte ens att komma in i skiten.. Det återstår dock att se om det är något så simpelt som batteri sladden det är fel på men isåfall är jag där direkt och bränner av varenda bild, dokument, musik och dyligt, kom igen work for me one last time innan du åker in på lagning! Kan inte bli så mycket bättre än så här. Fy tusan vad jag hatar datorer dem lever utan tvekan sitt eget liv. SUCK!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA oskön bild :D
världens sötaste dator : )
<3

2007-09-18 @ 09:22:54
URL: http://sepesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0