Late night

Jag är på väg till sängs, jag är faktiskt rätt trött, för trött för att orka gå och tväta bort sminket, fy tilda men jag orkar inte resa mig upp! Jag ska upp till skolan hyffsat tidigt imorgon och slutar ganska så sent faktiskt, ska hoppa av i centrum och möta mamma direkt efter skolan och gå en sväng på stan med henne och Alva. Efter det måste jag plugga svenska och engelska, lite små jobbigt men det ska nog lösa sig. Har historia prov på måndag så jag skulle behöva plugga en del till det också men gud just det här området år så trist, men det ska nog gå an, kom igen Tilda vart är studie lusten?

Nej nu är det slutpladdrat, dags för sömn. Det är behövligt.
Måste bara tala om att jag uppskattar mina vänner extremt mycket, jag skulle gå genom eld och vatten för dem.
Med det sagt och att jag ändrat blogg designen så är det godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0