lördag

Fest hos Tamara igår, inne i stan. Jag, charlie, adde, emma, sara & jessica tog sju tåget in och åkte sen till Tamara. Hennes pappas lägenhet var väldans liten men jätte söt. Vi hade det riktigt trevligt, sen dök det upp en massa skate killar inget fel på dom men jag undrade länge vad dem gjorde där! Vi skulle ha åkt med sara hem men jag var helt död och eftersom jag bestämt mig för att läget skulle vara lungt så dog det roliga lite i slutet så vi tog tåget hem. Var i sorunda runt två och jag somnade direkt var helt slut.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra det finns några förslag så jag får se. Fick precis höra att någon kallat sara för drinkluder igår hahaha det var nog det roligaste jag hört på länge. Men jag är stolt; Sara du är mitt drinkluder!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

drinklödder funkar oxå ;D haha

2007-09-08 @ 13:34:57
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: Tamara

haha, min käre kusin slängde ut sig ett och annat huh? :P Tack för igår tjejen :D<3

2007-09-08 @ 17:52:08
URL: http://tamaras.webblogg.se/?c=1189266647

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0