MTV Video music awards;


Framträdandena jag ser mest fram mot: Britney, Timbaland, Nelly Furtado & Rihanna

And the winners are:
Best Group: Linkin Park
Best new artist: Amy Winehouse
Female artist of the year: Nelly Furtado eller Rihanna
Best male artist of the year: Justin Timberlake
Monster Single of the year: Rihanna  "Umbrella"
Most Earth-Shattering Collaboration: Justin Timberlake f/Timbaland "Sexy back"
Quadruple Threat Of The Year: Justin Timberlake
Video of the year: Justin Timberlake "What goes around comes around"
Best Choreography: Beyonce f/Shakira "Beutiful liar"

& sen har vi gissningar på..
Best klädda: Gwen Stefani, Cameron & Lindsay
Värst klädda: Paris & Britney  oh lord.
Mest förutsägbara i klädväg: Justin + Sneekers
Största floppen: Britney Spears scen kläder
Bästa framträdande: Rihanna!

image234
.. Jag tror och hoppas på att Justin Timberlake tar hem flest inatt vilket inte verkar omöjligt eftersom han är nominerad i 7/11 kategoreier! Go justin, jag väntar med spänning på nattens musik händelse! Start klockan 02:00 med live f¨rån röda mattan och 03.00 från Showen. Nu ska jag se Bridget och sova en stund så jag orkar med det här. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0