& packningen och städningen går bra antar jag?

Strålande faktiskt, jag näääääästan helt klar. Ska bara städa mitt rum nu och lägga ner lite mer saker i väskan som faktiskt inte ens är speciellt full. Sen ska jag äta lasange, inte allt för gott på en fredag men man tager vad man haver. Sen ska jag i samma veva som jag går till bussen för att åka till Charlie Köpa lite saker som är välbehövliga inför resan och sen ska jag självklart hoppa in i duschen och ta mig en lång sådan. Nu är det iallafall dags för lasange jag kände genast när jag pratade om den hur hungern kom krypandes. Kommer antagligen inte skriva mer idag, jag vill bara göra absolut ingenting ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0