Powerwalk

Jag hatar historia, fats jag brukar tycka att det är kul men inte idag. Historia är skit trist och speciellt arkeologi, att lära sig alla metoder man använder när man gräver ut gravplatser och om en himla grauballe man är inte allt för kul. Ska iallafall ta tag i det här så jag får någon tid till att göra något annat än baraplugga hela agen även om det känns som det är det ända jag kommer få göra. Men först ska jag ta mig en powerwalk jag måste få ut över energin, skulle behöva en boxningsrunda också efter gårdags kvällen men har varken en säck eller någonting liknande, nej en snabb promenad får räcka bye!

Kommentarer
Postat av: Jess

jag är verkligen ledsen om jag ställde till de.. <3

2007-09-16 @ 13:46:43
URL: http://jesslj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0