Saturday

Vaknade precis av att pappa körde igång dammsugaren utanför mitt rum, inte bästa sättet att vakna på men nu är jag ju vaken! Pappa och jag skulle ju ha handlat men nu när jag vaknade hade han redan gjort det, han hade handlat bra mat så det blir perfekt det här. Tror iallafall jag somnade ifrån allt igår för datorn och tvn stod på och datorn var även inloggad och massa folk undrade vartjag tagit vägen eftersom min msn också var inloggad, det händer ibland så nu vet alla; jag somnade!

Idag ska jag städa mitt rum och hjälpa pappa lite med städningen också! Nu är det bara en vecka kvar till Turkiet det känns jätte bra, jag hade dock inte tackat nej till Kroatien idag dit min kära far åker. Nu kallar tvn puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0