Skol Slappning

God eftermiddag; Jag sitter i skolan och klockan börjar närma sig tre. Idag har dagen bestått av, samhällskunskap och idrott och en  himla massa håltimmar. Vi orienterade på idrotten, det regnade på förmiddagen så det var inte bara lerigt, blött och halt utan väldigt lerigt, blött och halt. När vi kom in såg vi ut som blöta versioner av oss själva. Efter idrotten tog vi det luntg och duachade och bara varvade ner för vi hade ingen svenska innan, men ändå sitter vi i vårat älskade B10 vid datornerna och håller på med olika saker, det är väldigt få som gör det alla borde göra tror jag, men men det blir mer att göra hemma eftersom jag tillhör en av dem som inte gör det jag borde. Men det är svårt när det är en dator, med massa kul. Men jag tröstar mig själv med att jag iallafall sitter här just nu, jag behöver ju inte ens göra det egentligen.

Nu har vi precis varit och fyllt på vårat förråd med lite nyttigheter/onyttigheter, onyttigheterna fötjänade vi efter orienteringen. Ska snart gå och ha naturkunskap, jippie jätte kul. Jaja jag slutar klockan kvart i fem idag, då tänkte jag hinna med bussen hem och äta och packa om mina saker och sen hem till världens bästa charlie, det har jag längtat efter hela dagen.

image249
En helt vanlig skoldag på Nynäshamns Gymnasiums samhällsprogram!
(Iallafall när treorna är i Polen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0