Somliga söndagar

Tittade på fotollen hemma hos adde igår, jag, adde,charlie och john. Efter matchen zappade vi runt lite och sen vid tolv var det sängdags. Det öste ner regn då! Somnade rätt snabbt och vaknade tidigt imorse redan klockan nio (iallafall jag) då var jag dunder pigg men sen hann jag halvsova lite och typ elva väckte jag charlie.Låg kvar i sängen länge och så satt jag lite vid datorn och halv två gick vi upp och åt frukost ;D Låg sen i soffan och tittade på Disney Chanel, jag älskar det! Dock halvsov jag men ändå. Kollade sen lite på Kyle XY och busade sen gick charlie och suppe med mig till bussen, och nu är jag hemma. Har varit det ett tag. Skönt med slappis söndag, det är sånt här som hör söndagar till. Jag ska fortsätta med min slappis söndag faktiskt, pizza + Bridget Jones två och så måste jag se om På smällen. Ska också försöka hålla mig vaken och se MTV video music awards ikväll, 02.00 börjar det. Grymma framträdanden, nominerinar, presentatörer och artister <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0