Swedish or Italian alps

Det var riktigt mysigt igår, vi åt, åt och åt. Det var länge sen vi var så det var helt strålande, dock hade jag en förjävlig huvudvärk men men. Somande ganska sent hade jätte svårt att somna pågrund av huvudvärken, hade också 38,2 graders feber så det var ju lite. Imorse var kroppen helt lam och huvudet värkte igen, jag stannade hemma. Jag har allt för mycket att göra den här veckan för att gå till skolan och må ännu värre och ligga hemma resten av veckan istället för kanske bara en dag med två lektioner.

Jag blir iallafall galen på min resväska, den packar inte sig själv, varför? Önskar att den bara av sig självt slängde ner vad den vet att jag vill ha med mig det å ju så svårt! Dessutom ser min garderob ut som någon släppt en atombomb därinne, jag hittar alltså ingenting. Men jag ska ta tag i det, snart. Ikväll blir det kvällsskolan med Tamara om huvudet känns några gram lättare, eller ikväll och ikväll om några timmar.

Satt precis och tittade på Alperna resor, fy vad mysigt! Solen skiner idag men det är ändå rätt kallt, jag fick sån där äkta skidkänsla, känslan av att stå på berget med solen skinande när det är rätt kallt ute och bara svischa ner och se allt framför sig, en himla utsikt en obeskrivlig känsla, dem som är skidfantast som jag vet vad jag pratar om. Gud vad jag vill åka skidor, skickade till och med iväg ett meddelande till Mickan och frågade när det var dagt att åka ;D! Direkt när jag kommer från Turiket blir det till att börja tjata på pappa, Alperna, Åre or whatever here I come!


Cortina är obeskrivligt vackert!
   
& Åre är mitt paradis, jag längtar! Ska det inte vara sol och sommar ge mig vinter, snö, skidor och afterski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0