Thursday

Snart börjar Idol, jag har sett fram mot det hela dagen! Min dag som bestått av magkramp, illamåenda, trötthet m.m jag gjorde nog rätt i som låg kvar i sängen imorse. Mickis var inte skolan idag men hon kommer imorgon säger hon, bäst för henne det eftersom jag skrivit ett gulligt brev och satt i hennes skåp med en magnet jag tror att jag gjort? Inte säker på den saken men det känns bekant. Nu är jag iallafall hos Charlie, har lämnat mina oc boxar till Emil som längtat efter mig hela dygnet eftersom han fått OC abstinens men nu har han dem, tack och lov att jag inte glömde dem. Ska se på smällen efter Idol hur kul som helst tror jag att den är, men nu är det dags att läsa ELLE och titta på Idol, imorgon slutar jag 11, dunder super duper bra, hoppas jag är piggare imorgon. Puss!


Japanska ELLE med Lopez on the cover, från i somras


Kommentarer
Postat av: mickis

jahaaru den oooootroligt fina magneten har du gjort :D

2007-09-08 @ 01:01:13
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0