tisdag

Fick igång datorn igår, tack och lov. Tömde i panik datorn på allt från musik, bilder och dokument. Så nu gör det inget om den inte startar mer. Har iallafall text kommunikation i skolan nu med Sara & Tamara, jag blev precis intervjuad av Tamara, hon frågade om allt mellan himmel och jord. Ikväll ska jag intervjua Sara & Sara mig, det är svårt när man vet allt om en människa men det kan nog bli intressant ändå. Appropå det så är det tjejkväll ikväll, film, chirre och dirre ;D Perfekt för en perfekt tjejkväll, ska bli dunder mysigt!

Är lite små trött idag, sov inte allt för bra för Charlie hade hosta, snörvlade och var varm som en kamin, det var svårt att sova för jag hade så dåligt samvete för att min pappa sjuksköterskan lämnat mig ensam hemma en vecka utan alvedon eller något i värktabletts väg, idiot är vad jag måste kalla honom. Jag var iallafall klockan halv ett uppe och kokade te som kompensation som jag tror gjorde halsen bättre för en stund iallafall, jag och mina ideer. Men det var värt det, värt dålig sömn det är det alltid <3.

Nu är det inte så många dagar kvar till Turkiet hoppas jag klarar mig från sjukdomen bara imorse kände jag mig lite små snörvlig, täppt och dyligt men nu känns det bättre. Kommer inte funka att hålla mig borta även om Charlie är sjuk, jag tänker såhär "jag skulle redan blivit det om det var meningen att jag skulle bli sjuk" men men, nu ska jag jobba dem sista minuterna, när jag kommer hem klockan fem ska jag fortsätta tvätta, stryka och städa. Sen blir det film och idol, jag längtar! Imorgon är det lång sovmorgon, me like onsdagar!

Bye bye! Puss Tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0