Tisdags planer!

Jag hann imorse tack och lov, fick faktiskt till och med vänta på bussen ett tag innan den kom men ett tag var jag riktigt nervös att jag skulle missa den för Mr Snigel var fan inte snabb i morse, själv var jag jätte pigg men känner att tröttheten kommer krypandes nu. Huvudvärken också den är hemsk, usch fy och blä! Slutar om 35 minuter, ska då åka hem och vila en stund. Sen tänkte jag laga mig något kurinaliskt att äta, någon av Findus färdigmaträtter blir nog jätte bra, har siktet inställd på en pasta med kycklingjox. Ska jobba lite på min intervju sen och så lär jag väll antagligen få svara på både Tamaras och Saras intervju frågor eftersom vi inte tänkte till fören efter! Som vanligt så gör jag så. Inatt ska Charlie sova hos mig också mys pys!

Imorgon ska vi kanske ha tjejkväll, på en tisdag? Ja men vi har ju världens längsta sovmorgon på onsdag så det kanske blir av (alla utom marie och clara börjar halv 12) Jag hoppas annars kanske det inte blir något lekande fören efter Turkiet!


Kommentarer
Postat av: mickis

hoppas att inte den kyckligen också har salmonella då...

2007-09-17 @ 17:02:33
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0