Adult points

God day! Jag mår sååå mycket bättre idag och jag hade varit fit för skolan men det var tv inspelning i stan idag. Vi började halv tio och halv tolv var det dags att åka till stan så jag stannade hemma idag med för tv inspelning med jordens hosta och en totalt död kropp så samrådde jag med min mentor om att vara hemma idag också.

Jag och Alva har varit på stan och hon jag köpte henne en liten Chihuahua valp som hette Chi Chi, självklart bara en leksak men hon var eld och lågor. Hon pussar och lekar med den hela tiden. Vi köpte också fika och gick hem till mamma och fikade med henne.

Nu tänkte jag lägga mig och vila en stund, sen ska jag på stan igen och handla gardiner, vuxen poäng åt mig (ännu mer vuxen poäng för att jag sydde upp ett par häromdagen helt själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0