Det vankas plugg pch party

Nu händer det saker här! Igår var jag på hockey med Henkan, Tomas, Linda och Anton i globen. Vi var och såg Sverige - Lettland, men vi bvar mest där för att kolla på Robban Nilsson, henrik, tomas och lindas barndomskompis, vi hade jätte roligt på hockeyn och låt mig säga att Robban är drop dead gorgeous.

Idag har jag bara gjort matte prov och pluggat historia hela dagen, roligt va? Gud vilken otroligt spännande fredag, men det blir så här för mig när jag inte gör vad jag ska på veckorna.

Imorgon vankas det iallafall middag, party och utgång, fy tusan vad roligt! Telegrafen firar ett år och dom har bjudit in vad jag hört bra band så det kommer vara ett väldans drag! Ska bli jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0