Filmer till en förbannelse

Oh lord vad jag inte mår bra just nu, ögonen kliar och rinner, huvudet verkar, snoret rinner, hostan slutar inte, febern går inte ner och bihålorna slutar inte att verka, fy fan vad jag tycker synd om mig själv just nu. Jag får inte gå till skolan imorgon för mamma och pappa och antagligen inte torsdag heller om febern inte sjunker drastiskt. Att plugga kan jag ju bara drömma om, det orkar jag inte ens.. hur ska detta sluta?

Jag har sett alla filmer jag velat se hemma nu så jag hyrde fem filmer idag, fem gamla filmeri sju dagar för 79 kr på filmkedjan, det känns iallafall bra att jag har något att göra imorgon.. suck.

Välkommen till familjen, American Pie the wedding, Hur man blir av med en kille på 10 dagar, Bend it like Beckham & The Notebook, fyra komedier och ett drama, hoppas att det får mig att komma på bättringsvägen.

Nu ska jag se på en film på trean som jag sett förut med Taira Reid innan hon söp sönder sig och opererade varenda kroppsdel, på den tiden hon var söt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0