Finally

Guuuuuuuuud vad jag har saknat bloggen! När man är sjuk brukar det ända jag orkar göra vara att läsa bloggar, men det har inte fungerat med nu äntligen!

Min hockey helg var mysig, tänk va mysigt det var när man var liten och var på cup, det var helt underbart. Nu har jag fått uppleva det där roliga igen, fast denna gång med lite makt. Synd att det inte gick allt för bra för dom bara men kul har vi haft ändå och oj vad jag har gormat och skrikit, min hals mådde nog inte så mycket bättre av det direkt.

Nu är jag iallafall hemma och oj vad skönt det är att sova i sin egen säng, äta sin egen mat och ligga i sin egen soffa och titta på tv. Nu ska jag inte åka bort mer, inte på ett bra tag, även om jag fortfarande hoppas på den där NYC resan mamma ;)

    



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0