Jag är nog fan vuxen

Hjälp det är mycket vuxenpoäng till mig just nu, i måndags var jag på arbetsintervju och idag har jag varit på Swed bank och fixat en massa med fonder, konton och allt möjligt. Normalt brukar jag tycka att banken är ett tråkigt ställe med sur personal och när jag går drärifrån förstår jag ännu mindre än jag gjorde innan men nu när jag bytt bank till swed bank och min personliga bankman är en nära vän (Pojkväns storebrors sambo) så känns det bra och kul att gå in där, tack och lov för Linda.

Nu ska jag titta lite på tv och sen ikväll ska jag iväg på middag, de e ju lill lördag så hoppas vi får något gott! Jag ska prata med mamma och Uffe om resa idag också mamma har nämnligen halvt lovat mig en New York resa och jag måste ligga på henne lite, så är min mamma.

xoxo Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0