Lill lördag

God kväll, har precis avnjutit en jätte mysig lill lördag med jätte god mat och mysiga vänners sällskap, riktig
lyx lill lördag.
Jag borde egentligen ha pluggat matte hela dagen idag men jag skjuter på det hela tiden, det är så jobbigt och svårt. Det började med att jag var kvar och såg två shower på esteternas dag istället för en, när jag kom hem så målade jag till 5 med nettan, henkan och adde, sen städade jag och ja kvällen har bara lunkat på, lite matte har jag fått gjort men jag måste ta tag i det ordentligt nu.

Förresten så är vi back in buisness nu, Joel är hemma från USA så nu vankar han fram och tillbaka i vardagsrummet som vanligt, tror bulan har saknat han lite så det känns bra, haha. Han är iallafall solbränd och fin i ansiktet, jag längtar dit. Han har en massa kul saker med sig hem bland annat en fin Iphone som jag är väldigt sugen på, jag sitter och pillar med den nu, me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0