Oh lord please save me

Jag hatar när det blir så här, jag är super duper stressad, för att det är så mycket i mitt huvud. Det är en massa saker som ska göras, fixas och grejjas, men framförallt pluggas. Jag ligger inte efter eller så men ändå är det så himla mycket att göra att jag snart inte vet vart jag tar vägen och det värsta med allt är att jag inte hittar motivation till att göra det, det bara går inte, varför?!? Jag får huvudvärk för jag stressar upp mig så mycket, problemet är att jag kan jag inte lägga mig och vila för jag kan inte somna för jag tänker så mycket på allt det jag måste göra, herregud det är så illa...

Nu måste jag sätta igång med svenskan och sen måste jag göra klart en sak på text kommunikation och sen måste jag göra klart min fotoanalys och herregud vad jag har saker att göra, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0