The end of week 16

Gud vad jag är dålig på att blogga, men jag hinner inte all tid bara springer från mig. Idag har det varit fullt ös och egentligen hela helgen i övrig också, men det är så det ska vara det är då det är roligt!

Ikväll ska jag ligga i soffan och titta på pretty woman på trean klockan nio, trots att jag har den på både film och dvd så måste jag se den på tv ikväll, så gör jag ofta, varför? Det är ju jobbigare att titta på filmen på tv då är det ju reklam, aja suck.

Idag känns det verkligen att det är vår i luften, imorse satt jag ute mot väggen och lapade lite sol innan det var dags att göra nytta och i eftermiddag har Palle fixat poolen och vi har ätit grillat till middag, jag gillar verkligen vart vi är på väg, jag älskar verkligen våren och somaren.

Nästa vecka väntar en ganska tung vecka för mig, på fredag är det matteprov för mig och det är tungt, jobbigt, svettig och otroligt frusterande men men det är dom bitarna man måste ta sig igenom, annars tror jag att det här kan bli en riktigt rolig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0