Tursdag

torsdag idag. Det har varit en rätt så rolig dag, ett helt sjukt besök på Södertörns högskola.. Efter vi kom hem därifrån så har vi suttit och tittat på NYC , bästa shoppingen och allt. Nu ska även lillasyster åka med till New York också, det blir roligt. fredag den nionde maj åker vi, då är det vår i NYC och upp till 20 grader, åh gud vad jag längtar.

Någon hade kommenterat förut idag och sagt att jag var en bortskämd unge som bara reste hela tiden, jag ska säga till den personen att jag betalar min New York resa helt själv, inte för att du har med det att göra men tji fick du.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sitter också och kikar på resor till NY :) Bokade ni ett helt paket eller vad man ska säga, med både flyg och boende ihop? Vilket bolag var det med, om man får fråga alltså behöver lite o jämföra med :p Ha en bra dag!

2008-04-12 @ 11:51:40
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0