Hemma igen

Är nu hemma från Götet efter två jätte mysiga dagar. Det blev faktiskt liseberg i ös regnet igår trots allt, låt mig säga så här.. Vi var nästan helt ensamma, det var noll minuters kö på allt och under mina 6 timmar där har jag aldrig någonsin hunnit åka så mycket men jag har heller aldrig fryst eller varit så blöt heller å andra sidan.

Idag shoppade vi lite innan vi åkte hem och åt en lång brunch. När vi lämnade göteborg var det samma väder som här, regnet är överallt med andra ord. Mamma, Alva och Uffe tyckte jag skulle ansluta till dom hos uffes mamma och pappa och åka med dem till Danmark vilket jag antagligen gjort om jag haft lite mer kläder med mg till göteborg, så det var synd.

Ikväll ska jag sova tididgt jag är så trött, imorgon blir det plugg hela dagen och så även resten av veckan, jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0