<3

Nu är jag klar med allt inför imorgon, klockan sju bär det av och tolv går planet, landar i Paris halv tre. Det kommer bli ett par jätte mysiga fyra dagar, jag tror mormor och jag kommer att få det underbart, min mormor hon är väldigt ungdomlig av sig och hon har dessutom bra smak.

Vet inte om jag bloggar något under tiden, men jag hoppas alla får det så bra hemma för det kommer jag att ha, vi hörs på måndag. Puss & Kram.

Mickis baby bästis, 18 år imorgon! synd att jag inte kan vara hemma på din dag men du vet att jag tänker på dig, du är underbar och jag älskar dig det vet du. Nu är vi äntligen där bästis, dit vi längtat så länge nu är det du och jag och inga minnesluckor på krogen utan bara glada upplevelser som gäller! Känns konstigt att du fyller arton, fatta hur många år vi stått ut med varandra, men jag älskar dig och vet att det blir fler!
Hoppas att du får en helt underbar dag med många fina presenter och att du blir nöjd med allt.  GRATTIS!

& Elsa hoppas din fest blir jätte lyckad och att du får en bra kväll på lördag

image421


Kommentarer
Postat av: mickis

JAG ÄLSKAR DIG!!!!
ha det så bra i paris :)

2008-02-21 @ 08:43:43
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Elsa

tack gullis, hoppas du har det bra :)

2008-02-22 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0