Back

I'm back och jag önskar att jag kunde säga att jag är pigg och utvilad nu efter en fyra dagars totalt underbar Paris vistelse men icke då, jag vill snarare ta livet av mig vid denna tidpunkt.

Kom hem till sängen klockan kvart över två i natt, somnade halv fyra kanske (har sovit i genomsnitt 5 timmar per natt i Parisoch väldigt oroligt), gick upp sju och började jobba åtta - tre. Klockan tre fick jag åka hem gjorde lite ärändne kom hem deckade på soffan gick upp åt mat och resten av kvällen gick åt till att planera nästa resa som sker redan på onsdag.

Så nu ska jag sova och hoppas att jag inte vaknar igen för fy fan vad det är tråkigt att jobba och det är riktigt jobbigt inte nog med att jag gått en mil i Paris varje dag. Men två dagar kvar bara, 14 timmar det är inte SÅ farligt. eller?

Kommer bilder och mer noggrann beskrivning av Paris imorgon (om jag hinner packa upp och om min väska till på onsdag, det vill säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0