?

Jaha då var den här dagen nästan slut och vad har jag gjort? Inte ett smack, jag är inte bara bakis nämnligen utan också ett stort förkylnings virus, jag är dunder förkyls och jag vet inte vad som är vad, huvudet snurrar, kroppen värker, näsan rinner, törsten e aldrig fulländad och hungern är på noll, vilket är baksmälla och vilket är flunsan? Återstår att se imorgon, men med tanke på igår kan jag mycket väl vara bakis imorgon också.

Jag ska inte berätta vad min mamma sa om äventyret igår, kan berätta att hon suckade djupt.

Nu ska jag se ELLE galan, bye.

Kommentarer
Postat av: mickis

min mamma undrade om vi verkligen tycker det är roligt att vara sådär full ;D

2008-02-17 @ 19:44:57
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: tilda

Nej jag ligger hemma och gråter idag kan du hälsa din mamma and for the record, det är du som tycker det är roligt inte jag ;D

2008-02-17 @ 20:05:48
URL: http://tildaalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0