Living room service

Alla som känner mig vet att jag hatar att flyga och nu är det så att jag ska ut och göra det imorgon, därför har jag en väldans magverk. Jag har ftt stesolid (lugnande) av min pappa, inte speciellt hälsosamt men jag äter det bara när jag ska flyga och jag kan ärligt inte tänka mig att flyga utan det, inte alls.

Just nu sitter jag i världens stökigaste vardagsrum eller hus och ja det känns som det är isbjörnar här inne, vad beror det på? Vi renoverar vardagsrum och sovrum samtidigt, allt är en kaous, möblerna är utspridda överallt och har Johan (Byggjobbaren) haft dörren öppen hela dagen så här inne är det lika kallt som ute.

Nu ska jag se vidare på "Roomservice" och rita över rummet här med tips på hur det ska se ut för om jag säger så här i det här förhållandet är det jag som är inredaren.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0