Museeum

Idag har jag varit på två museer, det ena mer intressant än de andra. På det andra musset sov jag på min uppfällningsbara stol, så intressant var det. Kom hem halv fem stressade upp til ishallen för bulans lag hade match 6, den höll på till halv nio. Först skadade Dempan sig och vi fick vänta på ambulans sen vart det förlägning tio minuter och straffar, Nynäs förlorade och det var så in i helvete spännande.

Nu är jag irriterade tilda, tack för den mongo jag orkar inte med dig längre. Gud vad skönt det ska bli med Fjällresa och supar resa till Borlänge med alla galna hockey föräldrar, so long.

Kommentarer
Postat av: fridah

HEJSAN tänkte bara meddela dig att jag precis har startat en tävling där du kan vinna ett fint pris, gå in på min blogg och var med och tävla :)

fridahcharlotta.blogg.se/1202854042_tvling_ngon.html

* kramar från fridahcharlotta *

2008-02-12 @ 23:23:00
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0