My day

Idag fyller jag arton år, jag har överlevt. Jag antar att det är nu jag ska sitta och skriva om hur mogen och vuxen jag känner mig eller borde känna mig snarare. Jag känner ingen skillnad, förutom att det känns konstigt att jag faktsit får gå på Ica och köpa cigaretter om det är så att jag vill (jag och mic tänkte testa det förut och ge bort paktetet till en fjortis, Clarade messade och undrade varför hon inte var förvånad över att vi kommit på just en sån sak)

Iallafall så är jag arton år och inte det minsta speciellt jätte mogen, faktum är att jag nästan känner mig mindre vuxen och mindre ansvarsfull än jag någonsin gjort förut, det är så jag får panik lite när jag tänker på det, är det nu alla räknar mig till de vuxnas värld, är det nu det är slut på blajjet? Inte för min del jag kommer blajja vidare men jag ska försöka skärpa mig och aksnke kan jag försöka att bara gör det i smyg! För vuxen det tar det nog ett tag till innan jag blir.. tänk att jag lvet i arton år, det är en lång tid det.

Happy birthday to me, happy birthday to me
Happy birthday dear Matilda, happy borthtday to me.

Arton fyller man bara en gång och det känns bra att det ör färdigt med det nu. Lättnaden är lixom enorm.

Mamma - "Så nu är det slut?"
Jag - "Ehm mamma det har inte ens börjat ;)"

Vi ses i vimmlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0