Sad but true

Jag har hamnat i träsket, fest träsket, fan jag har bytt livsstil radikalt. Varje söndag är bakisdag och varje lördag blir klockan 4 - 5 innan jag kommer i sängs och dit kommer jag full. Det finns lixom inget stopp på mig, folk tror nog att det är det ända jag vill göra och för att vara ärlig så är det nog fan det ända jag vill, att ha roligt alltså. Jag är så trött på skolan att jag dör, jag vill bara supa, festa, skratta och dansa, det är sorgligt men så in i helvete sant.

Just nu sitter jag i världens stökigaste hus efter gårdagens firning av mickis (bilder kommer sen)! Det luktar och det ser ut som satan men vet ni vad jag gör istället för att städa? Jag och mickis planerar en mega super fest som vi vill ha oh herregud jag är fan inte sann ajg går och lägger mig nu och drar täcket över huvudet för är jag verkligen den här människan?

Later, puss!

Kommentarer
Postat av: mickis

hahahahhahahahhaah :D

2008-02-10 @ 14:31:24
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Tamara

You go girls ;)

2008-02-10 @ 16:26:04
URL: http://tamaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0