Skojjs

Fy vad tråkigt man kan ha, det här är verkligen ett bevis på det men de bir rätt roligt!

Dra bland kontakterna på din mobil !
Stanna slumpvis
-Ta namnet och sätt in som svar

Hej jag heter Garpen
Jag är jättekär i Felicia Bohman
Men jag tycker Marie är snyggast
Den fulaste på jorden är Dennis
Fast Hampus är nästan fulare
Jag tycker Jag är helknäpp
Men Jessica är nog den korkade personen jag vet
Hetast i Universum är Andreas Frohlund
Gustav 
Linda Jonsson kommer att gå längst i livet
Hejdå nu ska jag ha sex med Ludde

Kommentarer
Postat av: Jess

:O jaa för de där kan ju inte stämma! :P

2008-02-16 @ 01:28:24
Postat av: mickis

nej, förutom rad sju! den stämmer väldigt bra :D och rad tre såklart!

2008-02-16 @ 15:37:05
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0