Valentine

Glad alla hjärtans dag!


Hoppas att alla haft en fin och bra dag med extra mycket kärlek, jag själv är dock inget störe fan av alla hjärtans dag, kärlek ska man ge varandra varje dag de e bara ett försäljnings jippo.

Mormor ringde och bjöd mig på en resa igår som jag sa för att jag är så duktig i skolan (ehm?) & för att hon och jag faktiskt har himla roligt. Idag beställde vi en resa, till Paris 4 dagar. Vi åker på torsdag om en vecka och kommer hem på söndagen, vi ska bo i ett jätte mysigt fint hotell precis vid Eiffeltornet, vi ska shoppa, besöka lite touristattraktioner, äta, fika och shoppa ännu mer.


Kommentarer
Postat av: mickis

PÅ MIN FÖDELSEDAAAAAAAAAAAAG!

2008-02-15 @ 20:49:17
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0