Attitude

Min kompis Gustav han är en sån där rolig firlur som jag har väldigt svårt att ta på allvar. Han talar alltid om för mig hur otroligt värdelös jag är på Guitar Hero (ni vet spelet med guran?). Jag har alltid förnekat att jag varit dålig på det och istället spätt på åt det andra hållet och istället sagt att jag är grym eftersom vi alltid vinner när vi spelar mot andra han och jag & eftersom gustav är en ironisk person har jag tänkt att så är fallet den här gången också.

Men idag fick jag en uppenbarelse när jag satt och nötte Frets on Fire på min dator för att kunna visa gustav att jag faktiskt är bra. Iallafall så fick jag en uppenbarlese och jag insåg att jag faktiskt verkligen suger på det där förbannade spelet, min reaktions förmåga är inte av den bästa och dessutom så är jag så otroligt klumpig, som han killen på videon idag som vi misstolkade mickis "Jag är inte så bra med händerna", vilket man inte kan säga om mig i andra sammanhang, nej då skämt och sido. Nu ska jag inte spela det där äckliga spelet något mer och jag tänker erkänna att vi bara vinner för att Gustav är grym på det där helvetes beroende framkallande spelet och nu är jag arg, trött och irriterad över ett himla spel, bara för att jag inte är bra på det. Suck livet är hårt, nu tänker jag gå och sörja. Anledningen att jag tar illa vid mig är för att jag är så jävla kaxig när det kommer till tävlingar och då kan jag ju inte sen ha fel, men vid en andra eftertanke behöver jag inte erkänna för gustav, hmm.. tåls att tänka på...) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0