Barbie

Barbie dockor! När jag var liten var det verkligen det ända jag lekte med, jag älskade att klä på dom och leka med dom, jag kunde leka i flera timmar med dom i mitt enorma barbie hus och jag hade 1000 0000 prylar, skor, väskor, örhängen, kläder, möbler you name it. När mamma städade idag för att hitta lite saker åt alva i källaren hittade hon mina barbie prytlar 2 stora flyttlådar med barbie pinaler, mamma frågade om hon fick rensa och ge det som var något att ha till alva och slänga resten men det fick hon inte! Det ska vara kvar och någon dag ska jag dit och titta på dom för faktum ät att jag snart är 18 år men fortfarande facineras jag av barbie dockor, det är något speciellt med dom? Jag tror det är för att det är den första stilikonen i en tjejs liv. Nu är barbie dock inte lika stort som på min tid..

[barbie+cake.jpg]


Jag hittade en massa barbie tårtor! En sån skulle sitta fint den 4/2 en sådan barbie tårta vill jag också ha!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0