Björnen

Sitter i skolan, ska skriva en debattartikel och har precis pratat betyg med min lärare. Jag har inget problem att uppnå VG det har jag tydligen redan gjort men för att nå MVG är den här uppgiften en Gyllene chans för mig att få visa att jag förtjänar det, så jag ska jobba på som satan med det här kan jag lova! Men jag börjar inte med det fören efter matteprovet på torsdag för just nu ligger all min fokus på det.

Ikväll är det gramisgalan det ska jag nog se, samtidigt som jag pluggar matte, effektivitet är det bästa.



Later, puss.
 

Kommentarer
Postat av: mickis

jaså, var det både grammisgalan och guldbaggegalan? ;)

2008-01-21 @ 23:23:27
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0