Byst problems

Åkte till Kista gallerina och shoppade efter hockeyn runt klockan halv fem eftersom de har öppet till nio och det ändå inte hände något speciellt. Så jag nettan och henrik drog iväg dit och fick lite shopping gjort. Kom hem en hel del inspration rikare och några önskemål rikare som jag ska köpa när jag hittar de i min storlek. Kom också hem med en tröja, en kjol och ett par örhängen och så thaimat.

Har annars spenderat kvällen i soffan och framför spegeln med min klänning och försökt komma på hur den ska sitta på plats. Gick upp til nettan som fick dra och försöka fixa lite men hon har lovat mig att vi ska lösa det tillsammans om jag känner mig orolig för att den ska åka ner (vilket de säger att jag bara fått för mig för det händer tydligen inget när jag hoppar) men ändå känner jag mig så naken. Så imorgon ska jag på Lindex och försöka hitta något, det blir minst sagt intressant.

Nu ska jag sova, blir ishallen hela eftermiddagen imorgon, natti!


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

2008-01-13 @ 01:04:39
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Cassie

Va fin blogg du har. :)

2008-01-13 @ 01:04:54
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: Fian

Tack så mycket, såna kommentarer gör min dag. Jag ska kika in här lite oftare ^^

2008-01-13 @ 02:14:32
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0