Drama in the city of Angels

Helvetes skit förkylning, de är inte kul alls! Jag har inte tid att vara sjuk och dessutom missade jag frösta danslektionen idag, tusan också. Imorgon måste jag gå till skolan, media uppgiften jagar mig dygnet runt och likaså matte provet, jag måste, måste, måste.

När jag är sjuk så är jag jätte rastlös (då jag inte sover), det slutar med att jag ser en driljard filmer och när jag somanr under dom måste jag börja om, det är jobbigt det. Dessutom blir jag shopping sugen, inte på att gå ut och shoppa men att beställa saker, så igår beställde jag örhängen och ett armband från cocoo.
 


Nu ska jag se på tv hela kvällen och hoppas att livet är lättare imorgon & förbövelen folk, glöm inte gossip girl starten ikväll, den hypade serigen har äntligen premiär och oj som jag har längtat, samma producent som oc, men elakare, större, mer dramatisk, (bättre säs det) and baby it's New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0