En av de vackraste

 Mischa Leaving The Good Shepherd Catholic Church In Beverly Hills January 3, 2008
För det tycker jag faktiskt att hon är! hittade dessa två bilder på min dator och jämnförde lite. Alla blir äldre och mer mogna men är det bara jag som tycker att Mischa passade bättre i sin lite mer "Surf aktiga", Marissa Cooper look, än den hon kör idag ? (Och då syfter jag inte på kläderna) Eller beror det bara på att jag var en av de som älskade Marissa och allt runt och med henne.

Nej nu är det verkligen godnatt, bye!

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: haha, han är grymt snygg!! :D
hehe okej, ja filmkvällar är aldrig fel:P hoppas du haft en trevlig lördag! kraam

2008-01-13 @ 12:45:45
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0