Första skoldagen

Jag är vaken och igång! Faktum är att det faktiskt inte ens var svårt att komma upp imorse, vilket är helt jävla otroligt. Mötte sara fem över och gick till textkom och nu sitter vi här igen, nu är vi tillbaka i vanliga ordning i skolan och tidiga mornar men men..

"Åhh nej jag ska klippa mig idag Sara"
"Ska du ringa till Mickis och  gråta sen!"
"Ja hon har skrivit ett hatinlägg om när jag klipper mig i sin blogg"
"Haha suck.."

Nu ska jag sitta här och fundera en timma, jätte roligt och väldigt himla enkelt en måndag morgon klockan kvart i nio, första skoldagen på året, yeah right!

Föresten så börjar jag mitt nya liv idag, jag vet jag har sagt det förut men jag måste komma i min klänning till mitt födeldags partajj som pappa har lovat mig, vilket känns grymt roligt och skönt! Tre veckor to go, wiho!  

Kommentarer
Postat av: sara

hjärtat, det är tisdag idag ;)
lycka till med klippningen, den här gången kommer det blir bra :D som det blivit alla andra gånger också ;)

2008-01-08 @ 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0