Gifts

Gud jag har så mycket att prata om  som hände igår men jag antar att det inte är så roligt att läsa men jag måste! Som jag sa till mickis förut så tror jag att mitt hjärta stannade när jag kom in och alla började sjunga för jag förstod inte någonting allt blev typ suddigt, jag kommer inte ihåg vad jag sa, vilka jag såg eller vad som hände jag var tvungen att fråga sen om dom sjöng eller vad dom gjorde för jag fattade ingenting, i 30 minuter gick jag runt som en zombie och såg ut som ett frågetecken jag skakade till och med.. nej fy fan det var nog både den bästa och den värsta dagen på riktigt riktigt länge!

Gårdagens bestyr har iallafall satt sina spår i mitt rum...
image399
       
 
Presenter, blommor, kläder, skor, saker överallt!
Fick så himla mycket fina saker men av min bästa kompis fick jag något som rjag redan har fäst mig vid och verkligen älskar, tack älskling!
image407



Kommentarer
Postat av: bulan

:)

2008-01-27 @ 23:34:21
URL: http://tildaalinnea.blogg.se
Postat av: mickis

you're welcome :)

2008-01-28 @ 13:12:46
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0