Going on 18

Jag är medveten om att fyller år snart, det är jag verkligen. Men så idag när jag var på middag hemma hos min mamma så ville hon planera lite hur vi skulle göra när jag fyller eftersom det rör sig om två veckor, TVÅ VECKOR! Jag vet att jag fyller år men det har kännts så långt borta, men snart är det dags, det är så nära att vi idag planerat vad vi ska äta när min släkt kommer och vilken dag och sånna där saker. Dessutom vad vi ska dricka till maten på lördagen, ja herregud det är mycket att tänka på och det är inte alls lång tid kvar. Jag jorden mest oansvarsfulla människa blir arton år och folk kommer antagligen förvänta sig ännu mer än vad de gjort tidigare, jag som inte ens kan ta ansvar för mitt rum eller skolan. Hur ska det här gå? Jag vet att mina föräldrar inte kastar utmig hemifrån men jag menar är man arton så är man och jag förväntar mig att jag ska bli vuxen någon gång kanske vore bra att börja någonstans. Dessutom är det de där himla körkortet som måste fixas, det känns bara tungt och jobbigt och inte det minsta roligt.

Jag hoppas arton års glammen är värd alla bekymmer den kommer med, eller vad tror ni är krogmyndigheten värd allt arton års besvär?

Kommentarer
Postat av: sara

snart är det din dag :D

2008-01-21 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0