Härlig måndag

Nya krafter idag! Jag har inte känt mig så här utvilad på hela lovet som jag gör idag, skönt för då kanske det inte blir döden att ställa klockan på sju imorgon och börja hela härligheten med text kommunikation klockan 8.15. Sista veckan innan vi får nytt schema och imorgon är det näst sista gången jag har naturkunskap, sen blir det goodb bye natur and it feels so great! Men först är det ett prov, som jag måste plugga till och klara för annars blir jag inte godkänd, natur är nämnligen inte min grej.

Jaja det är väll dags att starta, jag har nämnligen en hel del saker att ta itu med idag, ska ringa och boka mig en klipptid, gå på stan, plugga och städa. Så nu måste jag sätta fart!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0